Pitali smo ovih dana sve roditelje naših učenika u online anketi – da li bi preporučili Privatnu umjetničku gimnaziju roditeljima čija djeca nisu učenici PUG-a?
Baš svi odgovori koje smo dobili bili su pozitivni i to nas je razveselilo jer potvrđuje da su roditelji prepoznali kvalitetu obrazovanja i skrbi koja se učenicima pruža u PUG-u i da se naši ciljevi i metode potpuno podudaraju s njihovima.
Najviše su nas raznježila obrazloženja koja su roditelji naveli kao razlog zašto bi nekome preporučili našu školu.
Navodimo ovdje te roditeljske riječi, a jedina naša intervencija u tekst bilo je uklanjanje eventualnog spominjanja imena učenika (zamijenili smo ih sa „moj sin“ ili „moja kćer“)
PRVI RAZRED
1. | Radi ponude gimnazijskog programa, radi dostupnosti bez obzira na visoki bodovni prag koji je potrebno imati za upis u gimnazijske programe koji su u potpunosti financirani iz državnog budžeta, radi individualnog pristupa djetetu, radi ponude dodatnih sadržaja u umjetničkim područjima. |
2. | Gimnazijski program Individualni pristup |
3. | U odnosu na osnovnu školu, čini mi sa da je dijete pod manjim stresom. |
4. | Moj sin je zadovoljan, voli ići u školu, sviđa mu se kreativnost pristupa. |
5. | Zbog nastavnog sadržaja kojeg škola nudi, zbog stručnosti profesora i načina komunikacije te osjećaja da je to jedna velika i sretna obitelj :-). |
6. | Moja kćer napokon vidi perspektivu u svom školovanju. Obožava svoju školu i dobro se osjeća u njoj. Postala je sretnija, otvorenija i samostalnija. Čak ni matematika više nije bauk. |
7. | Individualan pristup, kreativnost u izvođenju nastave, stalni kontakt i uključenost roditelja, širina obrazovanja koja se stječe kroz konkretna praćenja kulturno umjetničkih zbivanja u gradu Zagrebu, česti posjeti gosta predavača koji kroz individualnu prizmu svojih djela i poslova dijele znanja s učenicima PUGa |
8. | Jer se radi o školi u kojoj je, nadamo se, izraženiji individualni pristup nego u drugim školama koje su brojčano veće. |
9. | •Briga za polaznike •Individualan pristup radu •Mali broj učenika u razredu •Poticanje za razvoj različitih interesa učenika, kao i razvoj njihovih sposobnosti •Svladavanje gradiva kroz izradu projekata / prezentiranju istih (mogućnosti javnog nastupa) •Dvojezični program (primjer geografije) •Mogućnost dodatne nastave iz stranih jezika, raznih radionica (posebna pohvala za grafičku radionicu), IELTS pripreme •Upoznavanje sa hrvatskom filmskom produkcijom •Inicijativa „gost predavač“ na različite aktualne teme •Suradnja sa kazalištem •Obiteljska atmosfera |
10. | Preporučila bi PUG zbog bolje i sigurnije ogranizacije rada s djecom i samog odnosa između profesora i djeteta. |
11. | Ponajprije, zbog nulte stope tolerancije prema svim vrstama agresije. Mir i izostanak straha je preduvjet za kvalitetan rad. |
12. | zbog umjetničke komponente |
13. | Zato što potiče djecu da razmišljaju,da su kreativni, profesori se trude iz svakog djeteta izvući ono najbolje iz njih.Vode ih u kazališta,muzeje,kina…pripremaju ih za život na najbolji mogući način |
14. | Jer su u PUG-u djeca sretna |
15. | Zato što je program kreativniji od mnogih drugih škola i omogućava priličnu razinu individualizacije. |
16. | Nastavnici Vaše cijenjene škole su uspjeli mog sina zainteresirati za nastavni program i on je naučio samostalno učiti; izuzetno je motiviran za savladavanje gradiva, što ranije baš i nije bio; razvija prezentacijske vještine s užitkom. Kao roditelj sam opuštena za vrijeme dok mi je dijete u školi. Stekao je nova, lijepa prijateljstva. Sretna sam zbog izvanškolskih odlazaka u kina , kazališta , muzeje.. |
17. | Zato što moj sin ide u školu bez grča i nezadovoljstva, tj. sa veseljem. Počele su ga zanimati i druge teme, proširuje mu se područje interesa, a također stječe i nove prijatelje. Preporučila bih PUG i zbog raznolikosti unutar radnog tjedna (predstave, razgledavanja, gosti predavači i dr.), što smatram važnim kako zbog širenja vidika i obrazovanja koje se na taj način praktično provodi, tako i zbog dojma da ovakav pristup daje djeci osjećaj ispunjenosti. |
18. | Preporučila bih PUG, jer moje dijete po prvi puta ide sretno u školu i dolazi iz škole sretno uz vidljiv napredak u usvajanju obrazovnog sadržaja. |
19. | Prvenstveno zbog odlične suradnje s djecom i roditeljima,raznovrsnosti dodatnih/izbornih predmeta,kvalitetno raspoređenim aktivnostima,bogatstvom ponuda tako da se za svako dijete nađe nešto sto voli i u čemu se može dalje razvijati. |
20. | Jer moja kćer dolazi zadovoljna i puna pozitivne energije iz škole. Iako ne baš zainteresirana za produbljivanje znanja. |
21. | Radi se znatno transparentinje nego u drugim školama. Dobra motivacija učenika i nastavnika i dobri programi. Indukcija, analiza, radost dostizanja novih spoznaja kroz uloženi nastavni i vannastavni trud učenika i nastavnika. |
22. | Zbog kvalitetnog školskog programa, kvalitetan individualan pristup svim učenicima, dobar program vannastavnih i proširenih nastavnih aktivnosti, korektan /ali ne pretenciozan) kontakt s roditeljima i pravovremena reakcija na eventualne probleme učenika u nastavi |
23. | Jer sam ja kao roditelj procvala od kada je dijete krenulo u PUG, pošto djetetu škola više nije opterećenje, već zadovoljstvo |
24. | Zbog profesionalnosti, stručnosti i ljubaznosti profesora. |
DRUGI RAZRED
25. | Ukoliko se radi o djetetu koje je ambiciozno,može dobiti puno znanja |
26. | Prezadovoljni smo školom, profesorima, općenito pristupom, načinu rada i učenja, i još mnogo drugih stvari da ne nabrajam. Možda da napomenem nama osobno roditeljima je važan faktor rada na samopouzdanju djeteta, koje je u ovih godinu i pol dana dobio! |
27. | …individualni pristup, poticanje individualnih afiniteta i potencijala učenika, organizacija rada… |
28. | Jer ima dosta kreativnih radionica, radi se individualnije te se radi na odgoju. |
29. | Preporučila bih zato što je moje dijete zadovoljno školom. |
30. | Dogovaranje termina s razrednikom ili predmentnim profesorom za ispravljanje negativnih ocjena – nema gomilanja jedinica, učenik je “prisiljen” ispraviti ocjenu u kratkom roku. Sigurnost učenika – nema mogućnosti izostanaka s nastave, a da se za to ne zna duže vrijeme. Najvažnije – stjecanje samopouzdanja na način da kod učenika škola ističe i potiče ono u čemu je dobar, ocjenjuje se učenikovo pokazano znanje, a ne kažnjava se preko ocjena npr. učenikova brbljavost i sl. |
31. | Moja kćer se osjeća sigurno i sretno. Razvija neke vještine koje u klasicnim školama nemaju. |
32. | Ja to redovito i činim jer je ova škola, po mojem mišljenju, prototip onoga kako bi škola trebala (osnovna ili srednja) izgledati. |
33. | Zbog pozitivnog odnosa profesora prema učenicima. |
34. | Kčer je sretna u školi. |
35. | Dobar pristup učeniku, razvijanje njegovih kompetencija. |
36. | Zbog kvalitetnih profesora i načina rada. |
37. | Da, naravno – zbog načina rada sa učenicima, vrlo velike mogućnosti i prilike za kreativnost, rad kroz radionice, druge sadržaje koje škola pruža, susrete sa učenicima, izlete, posjećivanje muzeja i drugih institucija u gradu koje mnogi neće imati prilike posjetiti. Velikog broja prijatelja, kvalitetnih zajedničkih prezentacija i drugih grupnih sudjelovanja u nastavi. Dobrog i otvorenog odnosa sa profesorima. |
38. | Pug je škola u kojoj svako djete dobije veliko veliko samopoudanje i počinje se smijati. Svaki dan odlazi sretno i motivirajuće na svoje radno mjesto. Velika hvala svim Profesorima PUGA. |
39. | Mišljenja sam da svojim profesionalnim i pedagoškim pristupom koji iskazujete kao ustanova u ove dvije godine kod učenika potičete rad, samostalnost i volju za učenjem. |
40. | Smatram da se profesori u PUG-u trude prilagoditi učenicima, da im vrijeme provedeno u školi učine zanimljivim te da je sama atmosfera u školi vrlo ugodna i opuštena. |
41. | profesionalnost, odgovornost prema postavljenim ciljevima. |
42. | Posvećeni ste poslu koji radite i vidi se da radite jer volite |
TREĆI RAZRED
43. | zbog kvalitete, inovativnog pristupa, zbog manje stresa kod učenika i zbog zadovoljavajućih rezultata |
44. | Da , preporučila bih , radi vrlo pozitivne atmosfere u školi , radi odnosa profesora prema djeci , koji je i vše nego odličan. Radi pristupa svakom djetetu pojedinačno . Radi stress-free nastave . Radi toga , jer nam djecu učite misliti, razmišljati … U vašoj školi , djeca nemaju strah od profesora , uvijek mogu doći, pitati ako nešto ne znaju , ako im nije jasno, što je vrlo pozitivno. |
45. | Smatram da je kvalitetna škola |
46. | – organiziranost nastave, – predanost profesora, – izvannastavne aktivnosti – putovanja |
47. | Zato što smo zadovoljni sa uvjetima školovanja i pristupu učenicima |
48. | Mišljenja sam da su svi zaposlenici u PUG-u izuzetno korektni i da su jako brižni prema učenicima. Također su ažurni u javljanju o njihovim izostancima ili neadekvatnom ponašanju. Dobro poznaju svoje učenike i pristupaju im individualno. |
49. | Zato jer smo zadovoljni sa školom i odnosima između profesora i učenika. |
50. | Zadovoljna sam pristupom većine profesora prema učenicima i njihovim potrebama te kreativnim radom. |
51. | Zato što je moja kćer sretna i zadovoljna u Vašoj školi, te i zbog edukacije, učenja i pristupa kako učenicima tako i roditeljima. |
52. | PUG-om učenik postaje kulturna, samostalna i odgovorna osoba. |
53. | Da, radi načina pristupa djeci, te mogućnosti isprobavanja i usavršavanja različitih praktičnih vještina koja im omogućuju izgradnju. |
54. | Manji broj učenika u razredu na ključnim predmetima, odličan odnos profesor – roditelj – učenik. |
55. | ugodna atmosfera, kvalitetno obrazovanje |
56. | Naglašen individualni pristup rada, izvrsna komunikacija profesora s učenicima, sudjelovanje na međunarodnim natjecanjima MUN i dr. |
57. | Zato što su profesori uvijek spremni pomoći svojim učenicima! |
58. | Veličina razreda omogućava bolji i individualniji pristup učeniku, učenici se potiču u onome u čemu su dobri, što ih zanima, kroz projekte i van nastavne aktivnosti stječu iskustva i osamostaljuju se. |
59. | Puno je razloga za preporuku – predavačka kvaliteta, odnos prema učeniku, kreativne radionice, metoda dogovora za odgovaranje koja ipak djecu prisiljava na redovit rad, a izbjegne se stres na dnevnoj bazi… Suradnja profesora i roditelja je transparentna i korektna… |
60. | Škola osim redovitog gimnazijskog obrazovanja pruža niz van školskih aktivnosti, a samim time i širi interese mladih ljudi. Djeca su aktivno uključena u projekte tijekom cijele godine u kojima rado sudjeluju. Potiče se i motivira na kreativnost i samostalnost u izradi projekata i zadanih zadataka |
61. | Zato što je i moj sin završio tu gimnaziju i razvio je ambicije za daljne obrazovanje. |
62. | Moderan i pragmatičan pristup obrazovanju |
63. | Primjetna je razlika u kvaliteti pristupa prema đacima i kvaliteta nastave. Pojedinačni pristup svakom đaku koji nije moguć u državnoj školi. |
64. | Radi uvažavanja učenika kao osobe. Učenik ima osjećaj da ga profesori poznaju i poštuju njegovo mišljenje, neovisno kakvo je. Veoma važan činbenik je sigurnost u školi, nedopuštanje vrijeđanja ili maltretiranja i to neovisno o materijalnom statusu roditelja. Susretljivost voditelja i profesora oko rješavanja svakog problema i to odmah, bez odgode, te mogućnosti dogovora oko svega. Osjećaj da dijete ide u školu bez stresa, ležerno a ipak sa dozom odgovornosti i poštovanja prema profesorima važan je faktor kod preporuke škole. |
ČETVRTI RAZRED
65. | Zato što je pristup i odnos prema učenicima kvalitetniji od nekih drugih škola. |
66. | Mali razredi,dobro raspoređeno gradivo,dobri profesori,dobra dodatna edukacija. |
67. | Jer imate divne profesore koji se trude oko svakog djeteta, koji nastoje motivirati i ohrabriti svakog učenika i koji su uvijek dostupni i pristupačni. |
68. | Moja kćer je zadovoljna kvalitetom predavanja, profesorima i nacinom ispitivanja, te je motivirana za daljnje obrazovanje |
69. | kvalitetan rad s učenicima suradnički odnosi uvažavanje mišljenja roditelja toplo i obiteljsko ozračje u školi usmjerenost profesora prema potrebama učenika a ne sadržaju. |
70. | mali broj učenika u razredu,ugodna atmosfere u cijeloj zajednici… |
71. | Kvalitete profesora, metodologije učenja, zanimljivog programa, malog br učenika, kvalitetnog prostora. |
72. | Školu bih preporučila zbog kvalitetnog nastavnog programa, profesora koji individualnim pristupom pomažu učenicima u svladavanju zahtjevnog gradiva, velikog broja radionica i mogućnosti planiranja odgovaranja. |
73. | zato jer mi je kćer prihvatila 90% profesora odmah u prvoj godini. Škola je čista, uredna. Ravnateljici i profesorima jako je stalo do učenika. Iz petnih žila se trude naučiti ih da uče, da zavole školu i tako dolaze do dobrih ili odličnih rezultata. |
74. | Zato, što sam prezadovoljan dosadašnjim školovanjem mojeg sina u Vašoj školi. |
I što reći na kraju … zaista smo sretni što smo mogli pročitati ovako krasne riječi roditelja naših učenika.
Vaša podrška daje nam novi podstrek da budemo još bolji i s veseljem dočekujemo ovogodišnji upis koji već sada najavljuje neka nova i zanimljiva druženja!