Stručna putovanja posebnost potvrđuju odabranim sadržajima i visokom razinom učeničkog interesa.
Pripreme počinju učeničkim anketama o izboru putovanja, nastavljaju se izborom i istraživanjem projekata, izradom mogućih scenarija za filmsku prezentaciju putovanja itd.
Projekti stručnih putovanja obuhvaćaju različita obrazovna područja, umjetnička, znanstvena i gospodarstvena, čije rezultate autori – učenici prezentiraju i u školi, prije puta i na odabranim lokalitetima.
Tijekom putovanja, učenici dopunjuju svoja viđenja i interpretacije, ali stvaraju i rješenja za nove projekte, a usputna zapažanja bilježe svojim „fotkaćima“, kamerama i crtežima.
Nakon povratka s putovanja slijedi sabiranje dojmova i prikupljenih rezultata, njihova analiza i odabir najuspješnijih radova koje predstavljamo na različitim događanjima u školi.
Učenici, od prvih zamisli do završnih radova, potvrđuju širok raspon sposobnosti, snažan intezitet kreativnog djelovanja i međusobnu povezanost radom u paru, grupi ili timu.