Nastavni sadržaji realiziraju se u učionicama opremljenima multimedijskim i suvremenim informatičkim sredstvima. Za mnoge nastavne predmete učenici obavezno posjećuju matične ustanove (kazališta, muzeje, galerije, institute itd.) i povijesne lokalitete kulturnih spomenika.
Primjeri sjajne suradnje potvrđuje realizacija zajedničkih programa Gimnazije i kulturno-umjetničkih institucija, primjerice s Muzejom za umjetnost i obrt, Klovićevim dvorima, Etnografskim muzejom, ali i s Glazbenom mladeži, Hrvatskim filmskim savezom, Kazalištem Mala scena , kao i s ostalim zainteresiranim partnerima za obrazovanje mladih.
Suradnja s kulturnim institucijama temelji se na odgovarajućim pripremama, zatim na analizi zadataka koje će učenici realizirati (od ideje, izbora materijala, i drugih sredstava za dovršenje radova, itd.)
Zajedničke radionice u kulturnim ustanovama, osim teoretskih sadržaja, nude učenicima praktično ostvarenje njihovih zamisli i potiču ih na kreativna rješenja.
Učenici, gledajući originalna djela, usvajaju saznanje o njima, ali, istodobno, uvažavaju i njihovo značenje u općoj kulturi koja i tako postaje njihova trajna svojina, a ponašanjem prema kulturnim dobrima postaju dio odgojene kulturne publike koja je neophodna za razvoj društva uopće.