“Marketing kulture” nastavni je program koji obuhvaća teorijske elemente klasičnog i suvremenog marketinga te praktične elemente korištenja “alata” marketinga za afirmaciju kulture i umjetnosti.
Cilj je programa pružiti učenicima osnovna znanja iz područja marketinga i mogućnosti njegova korištenja u kulturi i umjetnosti, kao i savladavanje vještina potrebnih za uspješnu realizaciju različitih kulturnih i umjetničkih pothvata. U širem smislu, ciljevi su tog programa pomoći kulturnoj i umjetničkoj zajednici u stvaranju obrazovanih kadrova koji bi uz svoje umjetničke aspekte djelovanja suvereno vladali i principima upravljanja i marketinga u području svoga rada. Time bi uspješno pridonosili razvoju kulturne scene i njezinog doprinosa razvoju društva u cjelini.
Svrha nastave “Marketing kulture” postiže se ostvarivanjem sljedećih zadaća:
– pružiti znanja iz osnova marketinga,
– pružiti znanja o korištenju marketinga u kulturnim i umjetničkim organizacijama,
– razvijati vještine usmene i pismene komunikacije i prezentacije umjetničkih i kulturnih projekata,
– razvijati samostalnost u rješavanju zadataka i projekata,
– razvijati analitičko i kritičko razmišljanje o upotrebi marketinga,
– razvijati kreativnost u području stvaranja i uporabe marketinških “alata”,
– razvijati istraživačke vještine,
– razvijati sposobnosti timskog rada na kulturnim i umjetničkim projektima,
– razvijati praktične vještine u rješavanju marketinških problema kulture i umjetnosti.